Slovenci ob svetovnem dnevu čokolade ostajamo zvesti klasiki, a radi tudi preizkušamo novosti
Ob svetovnem dnevu čokolade, ki ga praznujemo 7. julija, podatki kažejo, da Slovenci čokolado radi uživamo skozi vse leto, najbolj pa pozimi in ob koncih tedna. V zadnjih 12 mesecih smo prek Wolta naročili več kot 10.000 kilogramov čokoladnih izdelkov, največ ob nedeljah okoli 18. ure, ko si mnogi privoščijo sladico ob koncu dneva.
Čeprav poleti prodaja nekoliko upade, zanimanje ponovno naraste ob praznikih. V čokoladnici La Chocolate potrjujejo, da vročina vpliva na nakupne navade, a tudi poleti ostaja čokolada priljubljeno darilo ali znak pozornosti.
Slovenci najraje posežemo po mlečni čokoladi, zlasti s celimi lešniki. Sledijo klasične kombinacije z jagodo, karamelo in jogurtom. Med priljubljenimi izdelki so tudi čokoladno-arašidove skodelice. Direktor čokoladnice La Chocolate Dejan Tomažin pa ob tem izpostavlja, da kupci vse pogosteje izberejo tudi posebne čokolade, denimo s pehtranom, bučnimi semeni, tartufi ali solnim cvetom.
Med letošnjimi uspešnicami je dubajska čokolada s pistacijevo kremo, ki združuje prestiž in eksotičnost. Raste tudi zanimanje za temne čokolade z večjim deležem kakava ter za veganske in brezsladkorne alternative. Čokolada tako ni le sladica, ampak prepoznavna sestavina v številnih izdelkih, med katerimi izstopa proteinski puding, ki je bil na Woltu kar dvakrat bolj priljubljen od vaniljevega.
Čeprav ostajamo zvesti klasiki, čokoladni okusi v Sloveniji vse bolj sledijo svetovnim trendom, ki vključujejo drzne kombinacije, lokalne sestavine in kakovostno izdelavo.